ستاره شب

همه چیز از همه جا

ستاره شب

همه چیز از همه جا

اس ام اس نوروزی

آفتاب و یک بادبادک
درخت و چند تا لک لک
خونه با یک عروسک
عید شما مبارک

 

امیدواریم عید با بوسه هایش ، بهار با گلهایش و سال نو
با امیدهایش برتو ای عزیز ترین مبارک باشد 

 

 

خواستم برات سبزه عید بفرستم...ش
گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش!!

ادامه مطلب ...

آشپزی

هنوز هم بازار ذرت مکزیکی داغ است

ادامه مطلب ...

چهارشنبه سوری و مراسم آن

 

نام جشن و آیینی است که ایرانیان در آخرین شب چهارشنبه (سه شنبه شب ) هر سال برگزار می‌کنند . در این شب رسم است که آتش روشن کنند و از روی آن بپرند و در زمان پریدن بخوانند : «زردی من از تو ، سرخی تو از من» . در شاهنامه ...

ادامه مطلب ...

من جک دوست دارم

غرض فقط خندیدنه 

اقاهه با خودکار میرفته حموم بهش می گن خودکارو چرا با خودت تو حموم میبری؟؟ 

میگه آخه هرجا را میشورم علامت میزنم 

 

آقاهه میره دستشوئی زنونه میگیرنش میگن : مگه کوری نمیبینی زنونست؟ ...

ادامه مطلب ...

آیا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم کمتر است؟؟؟

شیشه ای می شکند ... یک نفر می پرسد...چرا شیشه شکست؟ مادری می گوید... شاید این رفع بلاست یک نفر زمزمه کرد... 

 باد سرد وحشی مثل یک کودک شیطان آمد، شیشه ی پنجره را زود شکست. کاش امشب که دلم مثل آن شیشه ی مغرورشکست، عابری خنده کنان می آمد... تکه ای از آن را بر می داشت.... مرحمی بر دل تنگم می شد... اما امشب دیدم... هیچ کس هیچ نگفت، قصه ام را نشنید... از خودم می پرسم آیا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم کمتر است؟؟؟

ازدواج

بعضی ها میگن ماه تولد در زندگی و سرنوشت تاثیر داره ......... 

نتیجه پیوند زناشوئی با متولدین ما های مختلف سال

ادامه مطلب ...

چشم های دروغگو

گاهی وقتا چشم ها به ما دروغ میگنن اگر باور نداری امتحان کن ! 

 

 

 

ادامه مطلب ...

لبخند بهانه ایست برای زندگی

شرایط ازدواج در شهرهای مختلف    

 

ادامه مطلب ...

وای خدای من

ماجرا آنقدر وحشتناک است که  باور نکردنش در اولین ثانیه پس از شنیدن امری کاملاً طبیعی باشد.تجاوز سه مأمور نیروی انتظامی به یک دختر فراری که برای نجات خودش به آنها پناه برده چیزی جز علامتی که سقوط اخلاقی یک جامعه را نشان می دهد نیست.

ادامه مطلب ...

مواظب دعا نویسان باشید

دعا نویسی که بر بدن لخت زنان دعا می نوشت دستگیر شد

ادامه مطلب ...

عشق

خداوند روز اول: آسمان
روز دوم: باران
روز سوم: زمین
روز چهارم: گیاهان
روز پنجم: حیوانات
روز ششم :انسان را آفرید
.. و در روز هفتم اندیشید چه چیزی بهتر بیافریند
و آنگاه عشق را برای تمامی مخلوقاتش آفرید

شاد باش

ترکه در و پنجره ساز بوده میره خواستگاری ازش می پرسن اقا داماد چی کارس  کلاس میزاره میگه ویندوزنصب میکنم 


(اس ام اس نصفه شبی)
شرکت ال جی شما را به دیدن ادامه خواب دعوت میکند