ستاره شب

همه چیز از همه جا

ستاره شب

همه چیز از همه جا

10 فرمان برای فرار از بوی بد عرق

عرق یک پدیده طبیعی و لازم بدن است که ضمن مرطوب نگه داشتن پوست ، موجب دفع مقداری از مواد زاید بدن می‌شود،‌ اما وقتی که بدن مخصوصا در فصل گرم بدبو می‌شود آن‌وقت برای فرد و اطرافیان او غیرقابل تحمل می‌شود.

 
عرق بدن به تنهایی بدون بو است، اما باکتری‌ها و قارچ‌های روی بدن از آن به‌عنوان محیط رشد استفاده کرده و سریعا شروع به تکثیر می‌کنند و عرق را به ترکیبات بدبویی تجزیه می‌کنند؛ اما چرا برخی نواحی مثل زیر‌بغل بیشتر بو می‌گیرد؟ علت این است که غدد عرق در این مناطق پروتئین و چربی نیز تولید می‌کنند که مواد اولیه مناسبی برای تغذیه باکتری‌ها و قارچ‌های سطح پوست است. 

این در‌حالی است که عرق نقاط دیگر بدن بیشتر محتوی نمک است و باکتری‌ها کمتر می‌توانند از آن استفاده کنند.

اگر می‌خواهید از بوی بد عرق رها شوید به دستورهای زیر عمل کنید:

ادامه مطلب ...

تست وابستگی به اینترنت

تست اعتیاد به اینترنت (IAT) یکی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است. در تست IAT هر چه نمره شما بیشتر باشد؛ اعتیاد شما به اینترنت شدیدتر است. نمرات هم به ترتیب از یک تا پنج هستند. در پایان؛ باید مجموع نمراتی را که به 20 پرسش زیر می‌دهید جمع بزنید. 

ادامه مطلب ...

تسلیت

درگذشت آیت‌الله العظمی محمد تقی بهجت، یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان را به عموم مسلمانان تسلیت میگویم

جک های توپ

 ازغضنفر می پرسن چه جوری بستنی کیم می خوری؟ می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می کشم بیرون

یارو پول نداشته دماغشو عمل کنه، با دست دماغشو میگیره بالا بهش تافت میزنه!!...
  

یارو میره طوطی سخنگو بخره ، فروشنده بهش یه جغد میندازه 
بعد از یه مدت دوستای یارو بهش می گن : یاد گرفته حرف بزنه یا نه ؟
یارو می گه : هنوز نه ، ولی خیلی توجه می کنه !

متلک های بسیجی : روزه هاتونو بگیرم جیگر؟ وقت داری واست دعا کنم؟ حیف که روزم و گرنه جیگرتو میخوردم خواهر اگه نمازتون دیر شده برسونمتون

 

 به ترکه می گن با آجر جمله بساز.
می گه بیلاخ ما با آجر خونه می سازیم

ادامه مطلب ...

مشکلات چشم در استفاده از کامپیوتر

CVS چیست؟
CVS مجموعه ای از علائم چشمی و بینایی است که بر اثر کار با کامپیوتر ایجاد می شوند. تقریبا 4/3 کسانیکه زیاد با کامپیوتر کار می کنند گرفتار این علائم هستند. به نظر می رسد با فراگیرتر شدن بکارگیری کامپیوتر در محل های کار و حتی در خانه ها تعداد کسانیکه از CVS رنج می برند روبه افزایش باشد.

ادامه مطلب ...

نام های ایرانی دخترانه و پسرانه

دخترانه


  آبگینه * آتوسا * اختر * آذر * آذرافروز * آذرگون * آزرمیدخت * آذرنوش * آذین * آرا * آراز * آراکس * آرتمیس * آرزو * آرمینه * آریانا * آریادخت * آریانوش * آزاده * آزیتا * آسا * آفرین * آلاله * آناهیتا * آناهید * آنیتا * آوا * آویده * آویزه * آوینه * آهو * ابریشم * اختر * ارغوان * اروشا * افروز * افروغ * افسانه * افسر * افسون * افشان * امتیس * امیتیس * اناهید * اندیشه * انوشه * ایران * ایران * بانو * ایراندخت * بانو * بنفشه * بهار * بهاره * بهارک * بهدیس * بهدخت * بهرخ * بهشید * بهناز * بوسه * بیتا

ادامه مطلب ...

دوران نامردی

در حین دوران نامزدی معمولا شما بهترین لباس های خود را می پوشید خود را اراسته میکنید تا بتوانید بیشترین تاثیر را بر روی همسر خود بگذارید و با او به بهترین نحو رفتار می کنید. به احتمال قریب به یقین ساعت های متمادی به صورت تلفنی با هم صحبت می کنید و در این میان کلیه احساسات، آرزوها و علایق خود را با هم در میان می گذارید. شاید به تماشای فیلمی بروید که اصلا خوشتان نمی آید اما این کار را تنها به آن خاطر انجام می دهید که زن و یا شوهرتان از دیدن آن لذت می برد.

و مطمئنا هیچ کدامتان اصلا فکر نمی کنید که با شروع زندگی مشترک هیچ یک از آنها تغییر کنند.

ادامه مطلب ...

جلوگیری از تکثیر عکس و فیلم های خصوصی

مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی هنوز هم مطرح است شما باید بهتر از هر کسی میتونید امنیت خودتان را تضمین کنید پس زمان خوبی هست که این مطلب را بخوانید:بحث آینه های دو طرفه، بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید!اما چطور؟
قبل از هرکاری از تست انگشت استفاده کنید:انگشت خود را روی آینه قرار داده. اگر بین انگشت شما و تصویر آن یک فاصله ای باشد این آینه واقعی است. اگر انگشت شما به تصویرش چسبیده باشد، این آینه دو طرفه است و فردی دارد شما را مشاهده می کند.دلیل :چون در آینه واقعی لایه جیوه در پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه لایه جیوه در روی سطح شیشه است.

اصطلاحات بیگانه فارسی


آیا می‌دانستید که اصل و نسب برخی از واژه‌ها و عبارات مصطلح

در زبان فارسی در واژ‌ه‌ها و عبارتی از یک زبان بیگانه قرار دارد

و شکل دگرگون شدة آن وارد زبان عامة ما شده است

نمونه‌ها
زِ پرتی: واژة روسی
Zeperti به معنی زندانی است و استفاده از آن یادگار زمان قزاق‌های روسی در ایران است در آن دوران هرگاه سربازی به زندان می‌افتاد دیگران می‌گفتند یارو زپرتی شد و این واژه کم کم این معن را به خود گرفت که کار و بارکسی خراب شده و اوضاعش دیگر به هم ریخته است.
 

 

ادامه مطلب ...

خاطرات یک نو عروس خارجی

دوشنبه


 
الان رسیدیم خونه بعد ازمسافرت  ماه عسل  و تو خونه جدیدمستقرشدیم.خیلی سرگرم کننده هست اینکه واسه البرت آشپزی می‌کنم . امروزمی‌خوام یه جور کیک درست کنم
 
که تو دستوراتش ذکر کرده 12 تا تخم مرغ رو جدا جدا بزنین ولی من کاسه به اندازه‌ی کافی نداشتم واسه همین مجبور شدم 12 تا کاسه قرض بگیرم تا بتونم تخم مرغ‌ها رو توش بزنم .

ادامه مطلب ...

اس ام اس های قدیمی

تمام محبتت را به پای دوستت بریز اما نه تمام اعتمادت را ...


 عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود.


ادامه مطلب ...

ایه الکرسی وفوایدش

* هر کس که هنگام خواب آیة الکرسی را بخواند به خواست خدا به مرضی که او را فلج کند گرفتار نشود و هر کس پس از نماز آن را بخواند گزنده ایی به او آسیب نرساند.  *حضرت امام رضا

 

* کسی که چهار آیه از اول سوره بقره و آیة الکرسی را با دو آیه بعد از آن و 3 آیه آخر آن سوره را بخواند هیچگونه بدی و ناراحتی در جان و مال خویش نبیند و دیو لعین به وی نزدیک نشود و قرآن را فراموش نکند.

 


ادامه مطلب ...

روز معلم مبارک

معلم اظیظم عذ اینکه به من خاندن و نوشطن

یاد دادی از شما ثپاص قظارم  

 

وزیر اموزش و پرورش اعلام کرد معلمینی که چون شمع می سوزند تا پایان سال 8۸ گازسوز خواهند شد

یادمه روز معلم در روی تخته سیاه کلاس نوشته بود:
معلم مانند شمعی است که می سوزد و دود میکنه

ادامه مطلب ...

خطای چشم

image006.jpg 

 

برای دیدن عکسهای بیشتر به پست چشم های دروغگو بروید

غم تنهایی

شبی ازپشت یک تنهایی و باران تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم. تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم. پس از یک جستجوی نقره‌ای در کوچه‌های آبی احساس، تو را از بین گلهایی که در تنهاییم روییده با حسرت صدا کردم . و تو در پاسخ آبی‌ترین موج تمنای دلم گفتی : دلم حیران وسرگردان چشمانی است رویایی و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم. همین بود آخر حرفت! و من بعد از رفتنت و بعد از عبور تلخ و غمگینت چشمهایم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم. نمی‌دانم چرا رفتی؟ نمی‌دانم چرا؟ شاید خطا کردم و تو بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی، نمی‌دانم کجا رفتی؟ و بعد رفتنت باران چه معصومانه می‌بارید و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت و بعد از رفتنت...