ستاره شب

همه چیز از همه جا

ستاره شب

همه چیز از همه جا

مرد ها از نگاه بزرگان

از هر هزار مرد یک نفر رهبر مردهای دیگر می شود، بقیه همه دنباله رو  زنها هستند

Harry Stanley

 

مردها به سه دسته تقسیم می شوند: خوش قیافه ها ، باهوشها و اکثریت 

F. G. Benson

 

دوست دارم مردها مردانه رفتار کنند، محکم و کودکانه

Francoise Sagan

 

بیشتر مردها دو آرزوی بزرگ دارند. اول داشتن خانه و دوم داشتن ماشین برای فرار از خانه

W. G. Comer

 

من دیگر به نومید کننده ترین نقطه ی زندگی ام رسیده ام، حالا زنم به من اعتماد می کند

James Kayakos

 

می دانید چرا هرگز ازدواج نکرده ام؟ چون سه حیوان خانگی در منزل دارم که به اتفاق کار شوهرم را برایم انجام می دهند: سگی دارم که صبحها غُرغُر می کند. طوطی یی که عصرها یکریز بد و بیراه می گوید و گربه ای که شبها دیر به خانه می آید

Marie Corelii

 

باستان شناس بهترین شوهری است که زنها می توانند داشته باشند، چون هر چه سن شان بالا می رود علاقه شوهرشان به آنها بیشتر می شود

Agatha Christie

 

بزرگترین معما برای مرد متأهل این است که آدم مجرد با پولش چه می کند

Alan King

 

به شغلهایی که مردها با طیب خاطر به زنها واگذار می کنند با سوءظن نگاه کنید

Jill Tweedier

 

از تجربه ی شخصی ام به این شعار رسیده ام : از مردهای گُل بدست بر حذر باشید!

Muriel Spark

 

زن خطرناک وجود ندارد مردها خودشان آسیب پذیرند

B. D. Bunyan

 

بسیارند مردهایی که موفقیت خود را مدیون زن اولشان هستند و زن دومشان را مدیون موفقیت خود

Jim Backus

 

بهترین راه برای فراموش نکردن روز تولد خانمتان این است که یک بار فراموشش کنید

Joseph E. Cossman

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد